sobota, 24 marca 2012

Olejek rozmarynowy


Olejek rozmarynowy ma niezwykły wpływ na nasze włosy.  Najbardziej podoba mi sie to , że przyspiesza porost włosów ;) Oczywiście olejek ten trzeba rozcieńczyć ja rozcieńczam z rycynowym ;) Na łyżkę rycynowego 2 krople rozmarynowego ;) Taka mieszankę nakładam na włosy i skórę głowy , wczoraj pozostawiłam na całą noc i byłam zachwycona , oczywiście później trzeba to dobrze zmyć , ale dałam rade ;) Wzmacnia i dodaje blasku ;) Przeciwdziała lupieżowi , stymuluje porost ;)

Olejek można dodawać równiez do maseczek (do włosów) 

Krótka notka , ale mam nadzieje , że to co najważniejsze to ujęłam ;) 
Za 10ml zapłaciłam 7zł , ale jest baaaardzo wydajny ;)

23 komentarze:

  1. Nie ważne, że krótka.
    Ważne, że treściwa. Takie najbardziej lubię krótko i konkretnie na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawy sposób na długie włosy. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To się kupuje w aptece? ;> Jak tak, to lecę! ;p Obbserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej rycynowy stosuję od dawna, więc się kusze na ten również !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go zakupić : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak po 2 tygodniach już się pojawiają, ale ja czekam trochę dłużej, żeby było co więcej wyrwać:)bo częste wyrywanie podrażniało mi skórę, mam tutaj na myśli wąsik, i dostawałam małych krostek jak pryszczyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ałaa ;/ To teraz zaczynam się bać :(

      Usuń
  7. Muszę go również spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie ja też go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym olejku do włosów. Na pewno wypróbuję! Dzięki
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo to coś dla Moich włosków:)

    ja już obserwuje:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W połączeniu z rycynowym jakie dało efekty? Tzn ile cm w ciagu miesiąca? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...