niedziela, 25 marca 2012

Miesięczna kuracja rzęs dobiegła końca

Miałam wam napisać jak spisał się ten krem do rzęs z l'biotici
No i sama nie wiem..
wydłużenie ? - nawet nie ma co marzyć.. ;/
pogrubienie? - minimalne , a raczej wydaje sie że jest ich trochę więcej
Jedyne co tak naprawdę zauważyłam to , to że przyciemnia ;)
Kiedy kładę go na całą noc , rano fajnie mi się nakłada tusz ;)
Za 2 opakowania zapłaciłam 11zł. W miesiąc nie wykończyłam jednej tubki , nawet połowy więc kremik jest wydajny. Na pewno odżywia , ale na efekt wydłużenia albo nie ma co liczyć albo trzeba jeszcze trochę poczekać ;D

Rzęsy, tak samo jak włosy i paznokcie, narażone są na działanie szkodliwych czynników, które powodują, iż stają się one słabe i kruche. Krem do regenerujący do rzęs został opracowany, aby je odżywiać i odnawiać oraz przywracać ich naturalne piękno. Jest to jedyny na polskim rynku kosmetycznym krem do rzęs oparty na naturalnych składnikach, który sprzyja wzrostowi rzęs. Może być on stosowany bez ograniczeń, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy, nie drażni nawet bardzo wrażliwych oczu. Jego kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu. Widoczne efekty uzyskuje się już po 30 dniach stosowania.

Skład:Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol. 

22 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ciężko go dostać ;/ najprędzej w super-pharm

      Usuń
  3. Używałam go przez pół roku i nic, zero efektów :D z kolei jak kupiłam Rapidlash to efekt był widoczny po 4-5 tyg. :) szkoda, że kosztuje ok. 150-200zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz też miałam chęć na Rapidlash , ale jest troszkę drogi więc kupiłam ten ;)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę ten krem. Ja własnie wolałabym cos, by przyciemnić rzęsy, bo jeśli chodzi o długość i gestość to nie narzekam :)
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o przyciemnienie to doskonale poradzi sobie z tym olejek rycynowy stosowany na noc ;)

      Usuń
  5. I adore your blog! Would you like to follow each other on Blogger/GFC and like on Facebook? :)

    -Minna
    Missingsparkles.com
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam tego specyfiku, czasami na rzęsy nakładam olejek rycynowy:) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rycynowy kiedyś stosowałam , ale piekły mnie troche oczy :( ok

      Usuń
  7. Bardzo przydatna recenzja, zastanawiałam się właśnie nad tą bazą ponieważ niedługo mam zamiar zdjąć przedłużone rzęsy a z tego co widzę są w nie najlepszym stanie :) Muszę poszukać innej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam , że po zdjęciu sztucznych rzęs pomaga ;)

      Usuń
  8. Może nie spowodował super efektów ale wydaje mi sie ze na pewno odżywił Twoje rzesy ;)

    Dzieki za odwiedziny, jasne ze obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. dodalam do obserwownych :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Polowałam na niego ale nie mogłam dostać :)
    Jasne, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z natury mam bardzo liche rzęsy, a ten krem u mnie po pierwsze je znacznie przyciemnił, urosły, bardzo się wzmocniły. Stosuję go od listopada zeszłego roku i nie zużyłam całej tubki! Jest mega wydajny. Jak się skończy to kupię kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek rycynowy dałby rade ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...