środa, 14 marca 2012

Maska , woski i błotko do włosów ;)


1.Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes -bogata i śiweża pielęgnacja.

Opis producenta :Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Cena :9zł

*moja opinia : Minus za to , że nie wiadomo na jak długo ją pozostawiac , nałoże na 5min to nic nie zdziała , nałoże na 30min to ciężko ją zmyć.. ;/ Mam wrażenie , że trochę obciąża włosy. + za skład bez silikonów :) ale kolejny minus za zawartośc alkoholu na drugim miejscu ;/Mam do tej maski mieszane uczucia , nie wiem czy odżywia włosy , jedyne czego jestem pewna to : to , że włoski ładnie po niej pachną , są miękkie (ale to chyba po większości masek). Jak dla mnie jest to bardziej odżywka niż maska.

2.Beauty formulas AVOCADO OIL Treatment Wax intensive deep conditioner.

Opis producenta : Intensywnie, głęboko odżywiający wosk do włosów czystym olejkiem z awokado pomaga odbudować i naprawić zniszczone włosy. Wosk dodaje włosom niezbędnego pożywienia oraz połysku. Odżywcza maseczka WAX szczególnie polecana jest dla włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, suchych, wymagających intensywnego odżywienia.

Cena : Ja kupiłam 2 za 10,99 ;)

Mój kochany przyjaciel ;) odzywia włosy , sprawia , że są miękkie i gładkie , odżywia skórę głowy , jest godny polecenia ;)

3.Drammock International, Beauty Formulas, Henna Treatment Wax (Głęboko odżywiający wosk do włosów)

Intensywnie, głęboko odżywiający wosk sprawi, że w kilka minut włosy stają się lśniące i piękniejsze.
Ekstrakt z henny pochodzi ze zmielonych na proszek liści henny i jest doskonałym składnikiem odżywiającym włosy i cebulki włosowe.
Jeżeli włosy są w złym stanie po trwałej ondulacji lub zniszczone suszarką, wosk używany regularnie pomoże odżywić skórę głowy, wzmocnić włosy sprawi, że będą zdrowsze i lśniące.
Odżywcza maseczka Wax szczególnie polecana jest do włosów słabych i kruchych oraz ze skłonnością do wypadania.
Leczniczy wosk Beauty Formulas to więcej niż odżywka. Wosk nie zmienia i nie odbarwia włosów.

Moja opinia : Niestety jeszcze go nie używałam ;/ pierw muszę skończyć ten z avocado ;)

4.Bielenda , powitanie z afryka BŁOTO do włosów , pisałam juz o nim TU 

15 komentarzy:

  1. Niedawno u siebie też recenzowałam maskę z Alterry, ja z niej nie byłam zadowolona, za bardzo obciążała mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez za bardzo obciążała dlatego juz jej nie używam i tylko sobie stoi na półce :(

      Usuń
  2. Dodałam już do Obserwowanych. :*
    Bardzo zainteresował mnie - Drammock International, Beauty Formulas, Henna Treatment Wax - wiesz może czy przyciemnia też delikatnie włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu pisze , że nie zmienia koloru włosów ;) A zależy Ci na przyciemnieniu ? ;>

      Usuń
  3. maska Alterra świetnie się u mnie sprawdzała tylko czasem włosy mi oklapywały na drugi dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie, mozemy sie poobserwowac :) dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie ten Treatment Wax, jak spotkam to muszę się mu dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. błoto bardzo lubie:) miałam henna treatment wax ale z innej firmy nie wiem czy są rózne w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oho :D Widzę, że recenzowałyśmy tą samą maskę :D Ja jej nie przekreślam, chociaż włosy są trochę sztywne po umyciu :) Ale użyłam jej dopiero jeden raz, zobaczymy jak będzie następnym razem ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po pierwszym razie tez bez zarzutów , ale z czasem było gorzej , moje włosy jej nie polubiły :(

      Usuń
  8. mam i maskę i odżywkę z Alterry z ej serii i odżywka jest lepsza:( najdziwniejsze jest to że kupiłam próbkę odżywki i robiła cuda! Tak mi sie spodobała że kupiłam cały produkt i rozczarowanie bo jest dobra, a nie jak próbka rewelacyjna - a niby ta sama odżywka i znowu się przekonam, ze próbka jest inaczej robiona/silniejsze od oryginału:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę kupić Beauty formulas AVOCADO OIL Treatment Wax ale nie wiem czemu tak negatywnie jest oceniany. Dobrze, że u Ciebie się sprawdził to ja też zaryzykuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superb ωebsite you have heгe but
    ӏ wаs curious іf you kneω оf any communitу fοrumѕ
    that covег the ѕame topicѕ diѕcusѕeԁ in thiѕ artiсle?
    I'd really like to be a part of group where I can get advice from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Kudos!

    Feel free to surf to my webpage - how to get bigger boobs naturally

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...