niedziela, 25 marca 2012

Gorące nożyczki = koniec problemu z rozdwajającymi się włosami ?

Kurcze trafiłam na ciekawy artykuł.

''Pielęgnacja i strzyżenie włosów w jednym ? , czy to jest możliwe ? TC , czyli ThermoCut System to usługa  polegająca na strzyżeniu  i pielęgnacji włosów , a wszystko za sprawą gorących nożyczek , które podczas cięcia uszczelniają substancję rogową

Tc wykorzystuje wysoką temperaturę od 110 stopni , przy włosach cienkich i słabych do 150 stopni przy włosach grubych z rozdwajającymi się włosami . Dzięki temu zabiegowi włos nie traci własnej wilgoci , jest spręzysty , nabiera lekkości i połysku. Zabieg TC szczególnie polecany jest dla wlosów z problemami zniszczonych , na skutek rozjasniania , farbowania i trwałej ondulacji. To także doskonałe rozwiązanie dla włosów skłonnych do rozdwajania się końcówek , wystarczy kilka zabiegów by problem przestał istnieć.''

Czy którać z was miała z tym do czynienia ? Ja osobiście jestem bardzo ciekawa ;)

29 komentarzy:

  1. jakoś nigdy nie miałam problemu z rozdwajającymi się włosami na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. salony z takimi nożyczkami są bardzo trudno dostępne gdyż ich cena sięga od 3 do 8 tysięcy złotych, w Kielcach np są tylko dwa salony które oferują takie strzyżenie, co do cięcia to pod wpływem ciepła zamykana jest łuskę włosową dzięki czemu włosy nie rozdwajają się tak jak po cięciu tradycyjnymi nożyczkami, ogólnie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... jestem bardzo ciekawa skuteczności tego zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, bardzo ciekawa tego zabiegu ! ;)
    Brzmi oryginalnie i zachęcająco!
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, ciekawy blog :)
    a no z tym suszeniem od doły chyba wyprobuje. pewnie, ja już dodaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa czy zabieg jest skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już nie mam problemu z rozdwajającymi końcówkami:) ale ciekawa jestem czy to faktycznie działa, poleciłabym mojej pzyjaciółce bo ona ma z tym straszne problemy i co 2 tygodnie do fryzjera chodzi:(
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki zabieg, mam już dość kłopotów z moimi włosami ; d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się na okrągło rozdwajają końce, przyznam, że już mam tego dosyć. Zastanawiam się, czy nie iść podciąć włosów właśnie tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym z chęcią podcięła tą metodą tylko ciekawe ile to kosztuje hehe ;)

      Usuń
  10. musi sporo kosztować :P

    dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam o takiej metodzie:) Przydatny post:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie wiedziałam o czymś takim, ciekawe... Jestem ciekawa efektów po tym. :D
    Zapraszam do siebię trwa loteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o czymś takim, ale jestem bardzo ciekawa, na pewno zapytam o to swoją fryzjerkę.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to napisz co na ten temat mówiła ;)

      Usuń
  14. To można końcówki przypalać lekko rozgrzaną prostownicą? ;)

    Nie słyszałam o czymś takim ale zapowiada się ciekawie. Oby działało i nie było drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niee prostownica ;) Nożyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję:) obserwuję również;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym chętnie spróbowała, ciekawe. czy znasz kogoś kto próbował i zna efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o to co jest w poście ? ;>

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o metody powyżej to testowałam i efekty były znakomite ;)

      Usuń
    3. W Warszawie na Bielanach w Studio Body World na 1 pierwszym piętrze fryzjerka która robiła mi farbe mówiła że szefowa wprowadza strzyżenie TC w tym tygodniu. Mam mieszane uczucia, ale chyba sie zdecyduje.Mam już dość puchu na głowie. Namawia mnie jeszcze na keratynowe prostowanie ale o tym już czytałam i jestem zdecydowana

      Usuń
  18. gorące nożyczki to dobra metoda dla tych co dość rzadko obcinają włosy, i raczej nie przy skórze bo nożyczki są naprawdę gorące...koszt spory ale salon do którego chodzę łączy ten zabieg z sauna na włosy i dobrą maseczką, ja sobie coś takiego funduję raz do roku i sobię chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  19. W Radomiu w salonie ul.Traugutta jest to koszt 60zł cięcie + 20zł dodatkowe jesli cięcie ma byc wykonane goracymi nożyczkami. Obcinam się od 2 lat systematycznie co 4 miesiace i polecam. Odradzam za to prostowanie keratynowe, krotki efekt duzo kasy i do tego aldehyd mrówkowy (rakotworczy) i pytanie czy Go stosują w dozwolonym stęzeniu czy nie, mało ktora fryzjerka ma na to odpowiedz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest dokladny adres salonu? :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...