środa, 7 marca 2012

Błotko ;)

Odwiedziłam dziś naturę i skusiłam się po raz drugi na błoto do włosów z bielendy. Zapłaciłam 10.99 a więc wcale nie tak dużo za kosmetyk , który działa ;) Uwielbiam to błotko przede wszystkim z tego względu , że jest naturalne , nie zawiera żadnych tam silikonów itd. ;) 100% naturalne ;)

Holistyczna koncepcja wellbeing łącząca piękno ciała i wewnętrzną harmonię była inspiracją stworzenia oryginalnej linii kosmetyków " Powitanie z Afryką", wykorzystującej niezwykłe właściwości roślin rytualnych z Czarnego Lądu. 
Błoto do włosów dogłębnie oczyszcza, wzmacnia i detoksykuje włosy i skórę głowy. Wzbogacona kompleksem Beau Plex - kompozycją witamin: E, C, B3, B6, które odżywiają skórę głowy, aktywizują cebulki włosowe, nawilżają i odbudowują zniszczone włosy. Błoto zapewnia wyjątkową miekkość włosom i dodaje im objętości. Surowiec rytualny: glinka Ghassoul - pochodzi z Maroka, symbol czystości i niewinności, od tysiącleci stosowana przez Nomadów do oczyszczania ciała i mycia głowy. Zawiera unikatowe bogactwo magnezu, krzemu i wapnia, posiada nadzwyczajne właściwości detoksykujące, dotleniające, kojące i wygładzające. 


A oto moja opinia :
-Odżywia skórę głowy , i faktycznie aktywizuje cebulki włosowe , fajnie nawilża i wzmacnia włosy ;)
Po użyciu włosy są miękkie , gładkie. Moim zdaniem to błotko działa jak peeling , oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń i silkonów więc polecam bo warto dać włosom szansę troszkę pooddychać ;)

Jak stosuję :

Ja nie stosuję się do czasu , który zaleca producent. Błoto trzymam około 30 min. czasami dłużej , nie zaszkodzi. Trzeba dobrze spłukać , ale to chyba tak jak w przypadku  wszystkich produktów. Na koniec polewam włosy zimną wodą , co daje lepszy efekt , bo łuski włosów się zamykają przez co włoski są gładsze ;)

Jak d;la mnie strzał w 10 !    Co do dostępności hm w rossmanie można je dostać w saszetkach , czasami w opakowaniu.  Jesli chcecie zakupić całe błotko to w naturze z pewnością je zdobędziecie. No i jeszcze w kauflandzie , ale w naturze jest tańsze ;)     



3 komentarze:

  1. nigdy go nie widziałam w Naturze, ale będę patrzeć i patrzeć :D
    bo nie Ty jedna tak je chwalisz ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywalam jest swietne i przepieknie pachnie tak kadzidlowo, kiedys udalo mi sie dorwac szampon z tej samej serii tez z blotem

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie teraz mogę dostać błoto? W wyżej wymienionych sklepach nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...