sobota, 31 marca 2012

Akcja zapuszczanie ! ;)

Kochane ;) Ogłaszam akcje ''zapuszczanie'' ;)
A więc akcja polega na tym , aby sprawdzić jakie produkty najlepiej działają na nasze włosy ;)
Każda z chętnych pisze listę jakich produktów będzie używać , wcierki , maski , szampony , odżywki , płukanki , herbatki , tabletki.. i testuje przez miesiąc ;) Po miesiącu stosowania opisuje jakie efekty zaobserwowała i umieszcza zdjęcie przed i po ;) Ja robie podsumowanie wszystkich efektów w tabeli i wybieramy najskuteczniejsze metody ;) Zobaczymy po jakich produktach włoski najszybciej nam rosną ;)

Podoba się wam ten pomysł ? Jeśli tak to zgłaszajcie sie pod postem . Akcję rozpoczniemy jeśli będzie minimum 7 osób ;) Zapraszam ;)

21 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za i zgłaszam się ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jeśli będzie 7 osób to Cię poinformuję ;*

      Usuń
    2. Super : ) Chętnie rozpowszechnie Twój wpis u siebie na blogu jeśli pozwolisz : )

      Usuń
    3. Nie ma sprawy ;) Tym lepiej ;) im więcej chętnych tym szybciej zaczniemy ;)

      Usuń
  2. jestem ciekawa efektów :D
    obecnie nie chcę zmieniać fryzury, także podziękuję za zaproszenie do akcji
    ale jak najbardziej będę śledzić i obserwować jak idzie uczestniczkom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę nad zgłoszeniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba prowadzić bloga? bo dopiero zaczynam :) a chciałabym się zgłosić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka. Zostawiłaś u mnie komentarza i dodaję cię do obserwowanych :)

    jak najbardziej wezmę udział w konkursie. Chcę zadać pytanie, czy mogą być też jakieś "sposoby" na szybszy porost włosów ? Kosmetyki owszem, ale mam kilka fajnych sposobów. Strasznie fajny TAG :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie moje produkty używam już od dłuższego czasu, jestem zadowolona, i nie jestem pewna czy różnice po miesiącu byłoby widać ;p Więc raczje nie skorzystam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom jak wolisz ;) zawsze można cos zauważyć ;)

      Usuń
  7. jasne! chętnie wezmę udział. informuj mnie co i jak i kiedy ok?:D zapraszam do mnie do rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) inf. w nowej notce ;) powyżej ;)

      Usuń
  8. fajny pomysł, przyłączyłabym się bardzo chętnie. tylko sądzę, że lepiej po miesiącu wypisać szampony, odżywki itp. bo z planami różnie bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się do akcji w grupie raźniej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...